Anuga

Mee naar de ANUGA Keulen

Aanmelden 

Foodbeurs ANUGA in Keulen

Bezoek samen met andere ondernemers de grootste foodbeurs ter wereld, de ANUGA 2021 in Keulen (www.anuga.com). Ook bezoek aan de nieuwe testsupermarkt go2market in Keulen (www.go2market.de). Max 25 deelnemers.

Programma  (onder voorbehoud):

Donderdag  30 september Online 15-17 uur

Social media training Xing – netwerken op zijn Duits

+ aansluitend 30 minuten individueel advies.

Maandag 11 oktober Online 16-17 uur

Infobijeenkomst ANUGA 2021 Voorbereiding/kennismaking

Dinsdag 12 oktober Beursbezoek ANUGA 2021

06.30 uur         Vertrek per bus parkeerplaats Van der Valk Duiven, tussenstop Venlo

09.00 uur         Exclusief bezoek go2market

10.00 uur         Start beurs + officiële ontvangst door ANUGA beursorganisatie

10.15 uur         Beursbezoek op eigen gelegenheid

17.00 uur         Netwerkreceptie (onder voorbehoud)

18.00 uur         Terugreis

Met gemak naar Anuga, dit regelen wij voor u:

  • Online Workshop Social Media Duitsland 30.9.21 15-17

  • Online Workshop Anugavoorbereiding 11.10.21 16-17

  • Toegangsticket Anuga 12.10.2021 

  • Busvervoer retour Keulen

  • Officiële begroeting en toelichting door beursorganisatie

  • Kennismaking met NL Landbouwattache, Dennis Kraaijeveld

  • Advies bij (follow-up) afspraken Duitse contacten

Gaat u mee? Aanmelden kan tot uiterlijk 17 september 2021

  • Deelnamefee € 30,- (ex btw) per persoon incl. bovengenoemde diensten.

  • Min/max. aantal deelnemende personen 12 / 25

  • Deelname op basis van geschiktheid. Max. 2 personen per bedrijf.

  • Kosteloze deelname infosessie oktober incl. netwerkborrel.

  • Kosteloze annulering niet mogelijk. Bij verhindering kan collega ter vervanging mee.

Toelichting kosten

Wij willen u als ondernemer stimuleren om deze beurs te bezoeken. Daarom bieden wij u dit gehele pakket aan voor een sterk gereduceerd tarief á 30 Euro (ex btw) per persoon. Vanwege de reserveringen die wij op voorhand moeten maken is kosteloos annuleren helaas niet mogelijk en zijn we bij annulering genoodzaakt om de eigen bijdrage van €30 in rekening te brengen. Er zijn 25 plekken beschikbaar voor ondernemers.

Door wie?

De reis wordt georganiseerd en begeleid door Agrofoodmakelaar Duitsland Oost NL, Jochem Wolthuis, in het kader van GO4EXPORT, een stimuleringsprogramma voor export, ondersteund door de provincie Overijssel en Gelderland en uitgevoerd door de samenwerkende partners VNO-NCW Midden, Trade Office Zwolle, Oost NL, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Health Valley, Kiemt, Verenigde Maakindustrie.

Deze reis is toegankelijk voor ondernemers uit het netwerk van Landbouw Attaché Netwerk Duitsland, brancheorganisatie FME/GMV en alle partners van Innovate & Trade, een initiatief van de volgende publieke organisaties: Amsterdam inbusiness, Brabantse Ontwikkelings Maatschappij (BOM), Brainport Development, Economic Board Utrecht mede namens Utrecht Region trade & invest partners, InnovationQuarter, Oost NL, Rotterdam Partners, NOM en RVO.nl, samen met de ministeries van Buitenlandse Zaken en van Economische Zaken en Klimaat.

Meer informatie en aanmelding

Oost NL, Jochem Wolthuis, 06-16290395, jochem [dot] wolthuis [at] oostnl [dot] nl

Startdatum
Einddatum
Locatie

Keulen