Bedrijfsprofielen

The Inside

The Inside

The Inside is in 1996 opgericht door directeur-eigenaar Michael Hermans. In de daaropvolgende jaren heeft The Inside zich ontwikkeld tot een internationale speler in de stand- en tentoonstellingsbouw.

De naam ‘The Inside’ - de binnenkant- symboliseert de gedachte dat het werk alleen goed kan worden gedaan door je naast de opdracht ook te verdiepen in de opdrachtgever. Dankzij deze bedrijfsfilosofie kan The Inside zowel in ontwerp als in de uitvoering de nuances aanbrengen die zorgen voor een onmiskenbare meerwaarde.

Product & services

The Inside heeft alle disciplines in huis om een stand te ontwerpen, produceren en te bouwen om aan de klantvraag te voldoen. Het team weet haar klanten steeds weer te verrassen en te binden. Met een enorme dosis creativiteit en kwaliteit worden prachtige stands afgeleverd. Momenteel realiseert The Inside met haar professionele team jaarlijks meer dan 500 projecten wereldwijd voor voornamelijk Nederlandse klanten. The Inside behoort tot de top-5 van standbouwers in Nederland.

Export Ambitie

Meer omzet behalen uit buitenlandse organisaties met gerichte acquisitie.

Exportlanden

The Inside bouwt haar stands over de gehele wereld – van Hardenberg tot Kaapstad, Las Vegas, Hongkong of Sydney – voor The Inside is niets te ver!

Goud: de mensen!

Het gaat bij The Inside niet zozeer om de prestatie, maar om de mensen die ervoor zorgen dat de prestatie wordt geleverd! Bij elk afgerond project stuurt het team een WhatsApp naar Michael Hermans met het eindresultaat, terwijl er een biertje op wordt gedronken. Hoe leuk kun je het maken? Proost! Vanuit de hoogste toren in Shanghai met… een Chinees biertje! Een mooie afronding van de opdracht.