Bedrijfsprofielen

All-CRM

All-CRM

All-CRM is reseller van het CRM systeem van SuperOffice. Wereldwijd zijn er 225.000 gebruikers van dit in Noorwegen ontwikkelde systeem. In het pakket zitten de traditionele onderdelen als agenda, projecten, sales en relatiebeheer. De klanten van All-CRM zijn zeer divers. In de autobranche ligt een speerpunt. De hele verticale keten van importeurs, bandencentra, leasemaatschappijen en dealers werken met Superoffice. In deze branche heeft All-CRM veel klanten. Binnenkort start All-CRM een tweede verticale keten voor notarissen. SuperOffice en de All-CRM toepassingen worden via de branchevereniging aan alle notariskantoren aangeboden.

Producten & Diensten

Bijzonder is dat All-CRM met eigen softwareontwikkelaars nieuwe toepassingen voor het SuperOffice CRM systeem heeft gebouwd. Additionele toepassingen zijn onder andere Time Writer (urenregistratie/werkbonnen administratie), LinkedIn Connector (past CRM vanuit LinkedIn aan), MailChimp Interface (e-marketing) en DataImport (koppeling backoffice systeem).

Export Ambitie

All-CRM verwacht in Scandinavië nog verder te groeien. SuperOffice is daar marktleider. Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan de invulling van de SuperOffice Appstore. Alle ontwikkelde softwaretoepassingen van All-CRM komen in deze Appstore beschikbaar voor de 225.000 gebruikers van SuperOffice wereldwijd. All-CRM verwacht dat dit tot een exportgroei zal leiden.

Exportlanden

België, Denemarken, Duitsland en Polen.

Webtracking

De nieuwste applicatie van All-CRM is Webtracking. Via deze toepassing wordt al het internet verkeer van de klant geanalyseerd. Het systeem stuurt potentiele klanten die de website bezoeken onder bepaalde restricties door naar het CRM systeem, voorzien met relevante informatie over hun zoekgedrag. De eerste systemen zijn verkocht met uitstekende resultaten.